KAPILAR - PRODUCENT SZKŁA: neony, termometry, szkło dekoracyjne i ozdobne, szkło użytkowe, szkło laboratoryjne, rury szklane, naprawa szkła
Kanał youtube Kapilar

Procedura reklamacyjna paczek uszkodzonych w transporcie spedycyjnym

1.Proszę przesłać faxem lub mailem spisany w obecności kuriera PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY. Protokół ten powinien zawierać informację o tym, że przesyłka posiadała wystarczające zabezpieczenie przed zniszczeniem oraz dokładnie określać uszkodzenia towaru.

2. Do firmy spedycyjnej zostanie przesłane przez nas cesja ubezpieczenia przesyłki, która umożliwi Państwu odzyskanie pieniędzy za uszkodzony towar. Wszelkie formalności związane z reklamacją uszkodzeń w transporcie za pośrednictwem firm spedycyjnych załatwiacie Klient na własną rękę.

WSZYSTKIE PACZKI PRZYGOTOWYWANE SĄ Z NAJWYŻSZĄ STARANNOŚCIĄ (RURKI ZAMOCOWANE SĄ NA SZTYWNYCH PRZEKŁADKACH, PUSTE PRZESTRZENIE WYPEŁNIONE SĄ ŚCINKAMI PAPIEROWYMI, DODATKOWE OPAKOWANIE ZEWNĘTRZNE). JEŻELI JEDNAK PRACOWNICY FIRM SPEDYCYJNYCH NIE SZANUJĄ PACZEK I RZUCAJĄ NIMI PRZY PRZEŁADUNKACH, TO NAWET NAJLEPSZE ZABEZPIECZENIE JEST NIEWYSTARCZAJĄCE! NIE JEST WIĘC WINĄ FIRMY KAPILAR, ŻE PACZKI NIE DOCIERAJĄ DO PAŃSTWA W NIENARUSZONYM STANIE.

Menu

Le thermomètre KAPILAR

Grâce au thermomètre vous pouvez vérifier la température actuelle dans le monde entier!
 
Vérifiez la météo

Newsletter:

Tapez votre adresse e-mail pour obtenir nos dernieres informations.
Renonciation à la newsletter.
 Google+