Kanał youtube Kapilar

Procedura reklamacyjna paczek uszkodzonych w transporcie spedycyjnym

1.Proszę przesłać faxem lub mailem spisany w obecności kuriera PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY. Protokół ten powinien zawierać informację o tym, że przesyłka posiadała wystarczające zabezpieczenie przed zniszczeniem oraz dokładnie określać uszkodzenia towaru.

2. Do firmy spedycyjnej zostanie przesłane przez nas cesja ubezpieczenia przesyłki, która umożliwi Państwu odzyskanie pieniędzy za uszkodzony towar. Wszelkie formalności związane z reklamacją uszkodzeń w transporcie za pośrednictwem firm spedycyjnych załatwiacie Klient na własną rękę.

WSZYSTKIE PACZKI PRZYGOTOWYWANE SĄ Z NAJWYŻSZĄ STARANNOŚCIĄ (RURKI ZAMOCOWANE SĄ NA SZTYWNYCH PRZEKŁADKACH, PUSTE PRZESTRZENIE WYPEŁNIONE SĄ ŚCINKAMI PAPIEROWYMI, DODATKOWE OPAKOWANIE ZEWNĘTRZNE). JEŻELI JEDNAK PRACOWNICY FIRM SPEDYCYJNYCH NIE SZANUJĄ PACZEK I RZUCAJĄ NIMI PRZY PRZEŁADUNKACH, TO NAWET NAJLEPSZE ZABEZPIECZENIE JEST NIEWYSTARCZAJĄCE! NIE JEST WIĘC WINĄ FIRMY KAPILAR, ŻE PACZKI NIE DOCIERAJĄ DO PAŃSTWA W NIENARUSZONYM STANIE.

Termometr Kapilar

Dzięki termometrowi dowiesz się jaka jest aktualna temperatura na całym świecie!
 
Sprawdź pogodę

Newsletter:

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymywać
od nas najnowsze informacje.
Rezygnacja z newlettera.
 Google+