2014-08-06 Neonowa ŁÓDZKA WODA
W ostatnim czasie, w Polsce pojawił się trend promowania wody płynącej wprost z domowych kranów. Akcja rozpowszechniła się już w wielu dużych miastach, Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Lublinie, Poznaniu a także w mniejszych miejscowościach, np. na Rudzie Ślaskiej w Milejewie. Wodę kranową pije się także w innych krajach: w Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Norwegii, Austrii, we Włoszech i w wielu innych.
Woda z naszych łódzkich kranów, jak donosi prasa, jest najzdrowszą wodą pitną w całej Polsce. W jej składzie można znaleźć mnóstwo pierwiastków chemicznych takich jak wapń, sód, magnez i potas a także związki chemiczne – fluorki.
Nasza woda jest zdrowa i czysta, ponieważ czerpana jest w 90% z 60 studni głębinowych z Łodzi i okolic, których dno sięga od 100 do 900m, pozostałe 10% wody pochodzi z rzeki Pilicy z ujęcia w Tomaszowie Mazowieckim. Woda jest uzdatniana, napowietrzana w celu wytrącenia z nadmiernej ilości żelaza, filtrowana oraz dezynfekowana. Transportowana jest w ostatnie miejsce odpoczynku, do zbiorników czystej wody na Stoki i Chojny, a stamtąd dopiero rozprowadzana jest do naszych domów.
Badania Polskiego Towarzystwa Programów Zdrowotnych pokazują, iż większość Polskiego społeczeństwa nie ma wciąż przekonania, że „kranówka”, jest dobrej jakości i można ją bezpiecznie pić. Aż 60 procent Polaków, uznało, że nie ma pewności, co do wysokiej wartości wody z kranu i boi się ją spożywać. Jedynie, co ósma osoba sięga po szklankę „kranówki”.
Aby zmienić mentalność mieszkańców centralnej Polski na temat jakości wody płynącej z kranów Łódzki Zakład Wodociągów i Kanalizacji rozpoczął akcję pod hasłem Łódzka Woda Najlepsza przekonując społeczeństwo do jej picia. Do akcji upowszechniania łódzkich uzdatnionych wód głębinowych przyłączyło się kilkanaście restauracji położonych w centrum miasta. Akcja polega na tym, że lokale te wodę z kranu serwują za darmo.
W witrynach kilku z nich pojawiły się neony, promujące akcję, które firma KAPILAR na tą okazję wyprodukowała. Neony aktualnie wiszą w lokalach przy ul. Piotrkowskiej, w Jerry’s Burger oraz w Zmiana Tematu, za jakiś czas mają zostać przeniesione do innych restauracji. Neonów propagujących tą kampanię ma być więcej.
Firma KAPILAR popiera akcję „Łódzka woda najlepsza”. Wierzymy, że łodzianie pójdą w ślady mieszkańców innych miast i państw i przekonają się co do jakości naszej „kranówy”.
Woda z naszych łódzkich kranów, jak donosi prasa, jest najzdrowszą wodą pitną w całej Polsce. W jej składzie można znaleźć mnóstwo pierwiastków chemicznych takich jak wapń, sód, magnez i potas a także związki chemiczne – fluorki.
Nasza woda jest zdrowa i czysta, ponieważ czerpana jest w 90% z 60 studni głębinowych z Łodzi i okolic, których dno sięga od 100 do 900m, pozostałe 10% wody pochodzi z rzeki Pilicy z ujęcia w Tomaszowie Mazowieckim. Woda jest uzdatniana, napowietrzana w celu wytrącenia z nadmiernej ilości żelaza, filtrowana oraz dezynfekowana. Transportowana jest w ostatnie miejsce odpoczynku, do zbiorników czystej wody na Stoki i Chojny, a stamtąd dopiero rozprowadzana jest do naszych domów.
Badania Polskiego Towarzystwa Programów Zdrowotnych pokazują, iż większość Polskiego społeczeństwa nie ma wciąż przekonania, że „kranówka”, jest dobrej jakości i można ją bezpiecznie pić. Aż 60 procent Polaków, uznało, że nie ma pewności, co do wysokiej wartości wody z kranu i boi się ją spożywać. Jedynie, co ósma osoba sięga po szklankę „kranówki”.
Aby zmienić mentalność mieszkańców centralnej Polski na temat jakości wody płynącej z kranów Łódzki Zakład Wodociągów i Kanalizacji rozpoczął akcję pod hasłem Łódzka Woda Najlepsza przekonując społeczeństwo do jej picia. Do akcji upowszechniania łódzkich uzdatnionych wód głębinowych przyłączyło się kilkanaście restauracji położonych w centrum miasta. Akcja polega na tym, że lokale te wodę z kranu serwują za darmo.
W witrynach kilku z nich pojawiły się neony, promujące akcję, które firma KAPILAR na tą okazję wyprodukowała. Neony aktualnie wiszą w lokalach przy ul. Piotrkowskiej, w Jerry’s Burger oraz w Zmiana Tematu, za jakiś czas mają zostać przeniesione do innych restauracji. Neonów propagujących tą kampanię ma być więcej.
Firma KAPILAR popiera akcję „Łódzka woda najlepsza”. Wierzymy, że łodzianie pójdą w ślady mieszkańców innych miast i państw i przekonają się co do jakości naszej „kranówy”.
2014-06-21 MIŁO CIĘ WIDZIEĆ Warszawo!
Pod koniec 2013 roku w konkursie NEON DLA WARSZAWY spośród ponad 450 pomysłów artystów z całej Polski zwyciężył projekt Mariusza LEWCZYKA, napis MIŁO CIĘ WIDZIEĆ. Konkurs został zorganizowany przez MUZEUM NEONÓW oraz grupę energetyczną RWE POLSKA S.A. (będącego jednocześnie sponsorem realizacji). Lokalizację neonu na Moście Gdańskim zaproponował URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY.
Uruchomienie neonu zaplanowano na sobotę 21 czerwca 2014 roku, wieczór, w którym Warszawa organizowała 19 edycję imprezy pod nazwą WIANKI NAD WISŁĄ.
Firma KAPILAR została zaangażowana do wyprodukowania neonu. Produkcja oraz montaż zajęły naszej ekipie ponad miesiąc. Neon został zbudowany z 80 systemów neonowych o łącznej długości 110 metrów, do których trzeba było zamontować 14 transformatorów. Litery podkładowe zostały wykonane z blachy, a konstrukcja mocująca ze stalowych elementów. Finalny montaż wymagał pracy ekipy alpinistów, z uwagi na nietypowe miejsce ekspozycji jakim jest most.
21 czerwca 2014 roku, tuż przez północą pogasły światła na scenie, na której rozbrzmiewały dźwięki muzyki polskich zespołów rockowych. Oczy mieszkańców Warszawy zwróciły się w kierunku Mostu Gdańskiego i pełną mocą zaświecił neon MIŁO CIE WIDZIEĆ, który od tego dnia ma na stałe być neonową wizytówką stolicy.
Uruchomienie neonu zaplanowano na sobotę 21 czerwca 2014 roku, wieczór, w którym Warszawa organizowała 19 edycję imprezy pod nazwą WIANKI NAD WISŁĄ.
Firma KAPILAR została zaangażowana do wyprodukowania neonu. Produkcja oraz montaż zajęły naszej ekipie ponad miesiąc. Neon został zbudowany z 80 systemów neonowych o łącznej długości 110 metrów, do których trzeba było zamontować 14 transformatorów. Litery podkładowe zostały wykonane z blachy, a konstrukcja mocująca ze stalowych elementów. Finalny montaż wymagał pracy ekipy alpinistów, z uwagi na nietypowe miejsce ekspozycji jakim jest most.
21 czerwca 2014 roku, tuż przez północą pogasły światła na scenie, na której rozbrzmiewały dźwięki muzyki polskich zespołów rockowych. Oczy mieszkańców Warszawy zwróciły się w kierunku Mostu Gdańskiego i pełną mocą zaświecił neon MIŁO CIE WIDZIEĆ, który od tego dnia ma na stałe być neonową wizytówką stolicy.
Więcej infrormacji: link 1, link 2, link 3, link 4, link 5.
Termometr Kapilar
Dzięki termometrowi dowiesz się jaka jest aktualna temperatura na całym świecie!Newsletter:
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymywaćod nas najnowsze informacje.